В г. Черновцы торжественно был открыт салон vip-класса ТМ «Виконда».
В г. Черновцы торжественно был открыт салон vip-класса «Студия окон «Виконда». На торжественной церемонии открытия присутствовал руководитель регионального представительства в Черновцах Сивка Александр.
Открытие салона vip класса будет освещено в местных СМИ. Фасад украшали воздушные шары с логотипом ТМ «Виконда». Во время мероприятия распространялись флаера. Отметим, что это второй франчайзинговый салон нашего партнера. О том, почему был открыт второй салон именно vip класса, мы спросили лично у Адама Степановича Хомяка.
У першу чергу, дозвольте привітати Вас із такою визначною подією. Адаме Степановичу, скажіть, чому Ви обрали формат vip-салону?
Ми тверезо дивимося на конкуренцію, яка продовжує складатися на ринку світлопрозорих конструкцій, і на нашу думку, попит на високоякісні послуги та новітні підходи до обслуговування клієнтів буде зростати щодня. Будуть виживати найсильніші та найкращі – і ми прагнемо залишатися саме серед них.
Яким чином Ви плануєте розвивати стосунки з майбутніми клієнтами?
-Думаю, що в салон vip-класу будуть звертатися усі мешканці міста, адже в ньому представлені виставкові зразки продукції ТМ «Виконда», використане сучасне виставкове обладнання, яке демонструє переваги тієї чи іншої пропозиції. Отож клієнти, які шукають інноваційні технологічні або нетипові дизайнерські рішення, знайдуть їх. Продукція ТМ «Віконда» може бути використана для засклення як багатоповерхових житлових будинків, так і приватних будинків, особняків, загородних котеджей, зимніх садів, офісних та торгових приміщень. Ми розраховуємо не на разові продажі, а на розвиток постдоговірних стосунків, а також на звернення за рекомендаціями. А задля цього треба багато та якісно працювати.
Які фактори Ви вважаєте ключовими для досягнення успіху?
Для мене існує 3 ключові фактори успіху: якісна конкурентоздатна продукція, кваліфікований персонал та якісно надані послуги.